Pages

Monday, October 27, 2014

Permulaan Cerita

Hai ! Azira Jumain memunculkan kembali dirinya untuk berblog . Setelah sekian lama menenggelamkan diri dari alam maya ni , mwehehe . Kesibukkan diri ditempat belajar mungkin menjadi faktor untuk tidak berblog . DAN ! Faktor utama adalah masalah teknikal yang dialami iaitu kerosakkan laptop kesayangan guwee . Hahaha . Zaman dah maju kot . Smartphone everywhere ! Kau boleh berblog guna smartphone lahhhh Iraaa ! Hahaha . Memanglah kannn . Tapi nak design blog cecomel dulu baru semangat . Hihihii .

So , berbekalkan laptop yang dipinjam dari Encik Boipren ni lah aku merajinkan diri untuk design balik blog ni dan menaip entri ini . Weh ! Penat taw duduk , meniarap , berdiri , telentang , kuak lentang aku design blog ni dari siang ke malam . Dan hasilnya korang lihatlah sendiri . Cantik tak jugak kan ? Hmmm . Nak buat macam mana . Tak kreatif macam dulu lahhh :(

Sebenarnya takde apa yang menarik pun aku nak kongsi kat entri ni . Saje je merapu sebab tak best laa design blog tapi takde post . Macam tak meriah pulak  kann .

Baiklah . Rasanya macam takde apa lagi ingin dibicarakan . Cuma nak beritahu yang blog ni masih blog lama . Bukan baru . Aku padam semua post lama . Then tukar semua yang ada kat blog ni . Ajet ajet macam blog baru . Ajet ajet nubis . Hehehee .

Okaylah uolls . Aku tarik diri dulu yaa . Moga ketemu dilain waktu dan hari . Good Night . Assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment